COVID-19

Zákaznícke centrum

Otváracie hodiny zákazníckeho centra GAYA sú nezmenené. Pracovníci zákazníckeho centra vás obslúžia pri okienku.

Pracovníci zákazníckeho centra majú ochranné rúška a dodržiavajú prísnu hygienu. Pre zákazníkov je pripravená dezinfekcia rúk.

Pre zákazníkov sme zaviedli regulovaný vstup. Na zákazníckom centre vás obslúžime len s nasadeným respirátorom FFP2. Vstupujte po jednom. Pri čakaní v rade pred budovou dodržujte bezpečnostný odstup 2 metre od iných ľudí (chránite nielen seba, ale aj iných). Zákazníkom starším ako 65 rokov odporúčame vybaviť veci telefonicky a poštou.

Platba v hotovosti

Zákazníkom doporučujeme, aby nechodili na zákaznícke centrum platiť za služby v hotovosti. Pri úhrade služieb uprednostnite bankový prevod. Za platbu v hotovosti účtujeme polatok 3 €.

Ale, ako to mám urobiť, keď nemôžem poslať platbu cez banku?

O poslanie platby môžete požiadať kolegu, priateľa, známeho z jeho bankového účtu. Stačí ak uvedie pri platbe váš variabilný symbol. Platba bude u nás akceptovaná ako platba za vaše služby. Takýmto spôsobom môžete poslať platbu aj na viacej mesiacov dopredu.

Inštalácia a servis

Inštalácie internetových a televíznych prípojok prebiehajú v normálnom režime. Pracovníci dodržiavajú prísne hygienické postupy. Každého zákazníka pred návštevou doma poučíme, ako bude inštalácia alebo servis prebiehať.

Dokumenty na stiahnutie


Poučenie pre zákazníkov spoločnosti GAYA

Bezpečnostný dotazník zákazníka GAYA

Dodržiavame vysoký hygienický štandard

Pracovníci GAYA s.r.o. dodržiavajú pri práci vysoký hygienický štandard. Do vchodov obytných domov vstupujú najviac vo dvojici. Vykonajú nevyhnutnú prácu výhradne na zariadeniach GAYA. Pri práci používajú ochranu tváre, rukavice a dezinfekciu. Po skončení miesto výkonu prác vydezinfikujú. Chránime tak seba aj vás.